Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 26, 2010

I'm SORRY




I'm sorry I'm bad,

I'm sorry about all the things I said to you.

And I know I can't take it back.

aku ingin memohon maaf kepada LILY FADZLEEN,

aku bertindak dengan tidak waras,

kemarahan menguasai diriku,

aku mengakui kesalahan diriku,

dan sekiranya permohonan maaf ku ini tidak diterima,

aku memang layak menerima nya,

aku juga ingin memohon maaf atas kritikan yang aku beri berkenaan hidup kau,

aku tak patut campur tgn dalam hidup kau

once again, i'm sorry for my attitude

and

please..please..please..im begging you..dont you ever get another people get involve

in your

life activities..hope you'll accept that....its your life,so dont make another

people be just like you...

by your friend or not longer your friend,its in your hand

Mohammad Zuhairie Bin Zulkifli

1 comments:

sarah Sofiah said...

harry2!
sabar ek..aku x berpihak pada sesape n aku x tau ctr sbnr..

aku cume nak cakap..learn from ur mistakes..
ko buat salah x brmksd ko teruk.. kite akan belajar lebih melalui pengalaman kita..walau pahit mcm mane sekali pun..jangan buang sepenuhnya pengalaman 2..sebab ade baiknye..

percayalah..
aku pun penah wat bende bodoh sebelum ni..